Teenused

Kasulikku

Küsimused? Kirjuta meile tellimine at expresspost dot ee

KKK

Kui olen tellimuse vormistanud, siis millal see kehtima hakkab?
Päevalehed – seitsme tööpäeva jooksul peale makse laekumist
Nädala väljaanded – kahe nädala jooksul peale makse laekumist
Kuukirjad – järgnevast kuust

Kuidas sõlmida E-arve püsimakselpeingut?
Lihtsaim ja mugavaim viis arvete tasumiseks on E – arve püsimakseleping!
Express Post saadab igakuiselt pankadesse e-arved, mille alusel teeb pank Teie eest vajalikud ülekanded automaatselt. Oluline on ainult see, et Teie kontol oleks õigel ajal piisavalt raha. Püsimakselepingu saate sõlmida oma internetipangas või pangakontoris viitenumbri alusel – see on lihtne!

NB! Siinkohal juhime Teie tähelepanu sellele, et sõlmiksite õige, E-arve püsimakselepingu, mitte Püsimaksekorralduse! Need on oma olemuselt väga erinevad, kuid nimetus sarnane, mistõttu on eksimused väga sagedased.

Millal algab tellimus e-arve püsimakselepingu puhul ja kuidas toimub maksmine?
E-arve püsimakselepingu sõlmimisel jõustub Teie tellimus hiljemalt 7 tööpäeva pärast peale lepingu sõlmimist.
E-arve püsimakselepinguga tellimuse eest tasumine toimub ettemaksuna ja automaatselt. Ettemaksu pikkus oleneb tellimuse algusest.
Kui tellimus jõustub samal kuul, siis tasutakse järgmisel kuul kolme kuu tellimuse eest:
• möödunud kuu (tellimuse vormistamise ja jõustummise kuu) eest tagantjärele
• käesoleva kuu eest, mil saadetakse esimene arve panka
•  järgmise kuu eest ette
Edaspidi toimub tellimuse eest tasumine ettemaksuna järgneva (ühe) kuu eest.
Kui tellimus jõustub järgmise kuu algusest, siis tasutakse kahe kuu tellimuse eest:
• käesoleva kuu eest, mil saadetakse arve panka
• järgmise kuu eest ette
Edaspidi toimub tellimuse eest tasumine ettemaksuna järgneva (ühe) kuu eest.

Kuidas e-arve püsimakselepingu puhul tellimust lõpetada?
Lepingu saate lõpetada oma internetipangas või pangakontoris.
NB! Kuna e-arve püsimakseleping on ettemaksuga, siis peale lepingu lõpetamist ilmub väljaanne ka järgneval kuul.

Mida teha, kui soovin tellitud väljaande(d) ümber suunata teisele aadressile?
Helistage telefonil 617 7717 või kirjutage aadressil tellimine at expresspost dot ee.
Kirjas märkige kindlasti:
• kelle nimele on väljaanne tellitud
• aadress, kuhu väljaanne on tellitud
• väljaande nimetus, mida soovite ümber suunata
• kuupäev, millest alates soovite väljaannet uuele aadressile
• uus aadress, kuhu soovite väljaannet ümber suunata
• telefoninumber ja e-maili aadress
NB! Väljaande ümbersuunamine uuele aadressile jõustub hiljemalt 10 tööpäeva jooksul.

Mida teha, kui soovin oma tellimust lõpetada ja raha tagasi saada?
Saatke vastavasisuline avaldus (vabas vormis) aadressil tellimine at expresspost dot ee. Kirjas märkige kindlasti:
• kelle nimele on väljaanne tellitud
• aadress, kuhu väljaanne on tellitud
• väljaande nimetus, mida soovite lõpetada
• kuupäev, millest alates soovite tellimust lõpetada
• maksja a/a number, kuhu tagasimakse teostada
• telefoninumber ja e-maili aadress
NB! Tagasimakse teostatakse hiljemalt 10 tööpäeva jooksul.

Mida teha, kui tellitud väljaanne ei ole postkasti jõudnud või on rikutud?
Helistage telefonil 617 7717 või kirjutage aadressil tellimine at expresspost dot ee.
Kirjas märkige kindlasti:
• kelle nimele on väljaanne tellitud
• aadress, kuhu väljaanne on tellitud
• väljaande nimetus
• kuupäev/periood, millal väljaanne postkasti ei jõudnud/oli rikutud
• telefoninumber ja e-maili aadress

Mida saan teha omalt poolt selleks, et väljaanded jõuaksid minu postkasti korrektselt?
• paigaldage endale postkast, mis mahutab tellitud väljaandeid ja mille ava on piisavalt suur, et postitust oleks võimalik teostada väljaandeid rikkumata
• hoidke postkast lukus, et kolmandad isikud ei pääseks postkasti sisule ligi
• märgistage postkast vastavalt korteri numbriga (kortermajas), maja numbriga või talu nimega (eramajade puhul). Kui väljaanded on tellitud ettevõttele, lisage postkastile ka ettevõtte nimi
• kui Te elate linnas, alevis või alevikus paigaldage postkast eramu või ridaelamu esist piirava aia külge või kortermaja esimese korruse eesruumi.
• kui eramul või ridaelamul puudub aed, paigaldage postkast tänavapoolse välisukse lähedusse, valgustatud kohta
• kui Te elate maal, paigaldage postkast oma elu- või asukohast mõistlikul kaugusel asuvasse ja transpordivahendiga aastaringselt ligipääsetavasse kohta. Kui minu maja aadress ei ole postkasti juurest nähtav, siis teavitage meid sellest, helistades klienditeenindusse 617 7717 või kirjutades tellimine at expresspost dot ee
• kandke hoolt selle eest, et lehekandjal oleks ligipääs Teie postkastini. Kui selleks on vajalik võti, siis palume maja omanikul/haldajal/ühistul tuua see meie kontorisse. Kui ligipääsuks on vajalik uksekood, siis andke sellest meile teada klienditeeninduse telefonil 617 7717 või edastage see e-postiga aadressil tellimine at expresspost dot ee
• hoolitsege, et Teie maja esine ja postkasti asukoht oleksid pimedal ajal valgustatud
• hoidke ligipääsutee postkastini lumest ja jääst puhtana, et juurdepääs oleks ka talvel
• hoidke oma lemmikloomad aias kinni ja/või postkastist turvalisel kaugusel, et lehekandjal oleks ohutu oma tööd teha

Mida teha selleks, et minu postkasti ei pandaks reklaame?
Selleks paigaldage oma postkastile reklaami keelav kleebis.

Kui Te ei leidnud siit oma küsimusele vastust, siis palun võtke ühendust meie klienditeenindusega telefonil 617 7717 või kirjutage tellimine at expresspost dot ee
Klienditeenindus on avatud E – R 08:00 – 16:00, L -Suletud
Meie klienditeenindajad aitavad Teid alati!
 

Kirjuta meile!

Allolev vorm on kõige kiirem viis meile edastada oma soov, mure, või lennukas idee. Loeme seda kindlasti!

* Kohustuslikud väljad