Mis uudist?

Arhiiv

Küsimused? Kirjuta meile tellimine at expresspost dot ee

Uudised

Kuidas tellitud väljaandeid ajutiselt peatada või ümber suunata

Hea tellija,

Express Posti kaudu on võimalik TASUTA tellitud väljaanded uuele aadressile suunata. Samuti on võimalik tellimust peatada või ümbersuunamine teha ajutiselt. 

Kõige lihtsam on seda teha helistades meie klienditeeninduse telefonil (+372) 6177717 või kirjutades tellimine at expresspost dot ee.

• Kirjuta või ütle järgmised andmed:
   - Praegune väljaannete saaja nimi ja aadress.
   - Uus aadress, kui soovitakse ümber adresseerida.
   - Väljaanded, mida soovitakse ümber adresseerida või ajutiselt peatada.
   - Periood, mille vältel soovitakse väljaanded ümber suunata või ajutiselt peatada.
   - E-maili teel meie poole pöördudes on hea lisada alati ka oma telefoninumber. 

Muudatuse (suunamine või peatamine) jõustumise aeg sõltub väljaannetest ja aadressist (kas uus aadress jääb Express Posti või Omniva kandealasse). Täpsemat infot oskab kindlasti anda meie klienditeenindus.

Kui väljaanded on ümber suunatud, siis hoolitse ka selle eest, et lehekandja leiaks postkasti üles. Postkast peab olema märgistatud (selgeltloetav korteri või eramu number või talu nimi), piisavalt suur, et väljaanded ära mahuks ja turvaline, et välistada posti vargust. Samuti tuleks mõelda sellele, kas lehekandja pääseb postkastini (lukustatud väravad vms). Anna ka meie klienditeenindusele julgelt teada, kui postkast on raskesti leitavas kohas, näiteks asub majast eemal, on puu taga varjus vms.

Väljaannete ümbersuunamine või ajutine peatamine on lihtne ja kiire ning meie juures saab seda teha tasuta.

Häid lugemiselamusi!
Sinu Express Post

Kirjuta meile!

Allolev vorm on kõige kiirem viis meile edastada oma soov, mure, või lennukas idee. Loeme seda kindlasti!

* Kohustuslikud väljad