Mis uudist?

Arhiiv

Küsimused? Kirjuta meile tellimine at expresspost dot ee

Uudised

Märts on Hea Teeninduse Kuu!

Märts on traditsiooniliselt Hea Teeninduse Kuu
ja nii ka sellel aastal. Poodides, restoranides, pankades ja teistes asutustes on näha punased naerunäod, mis kutsuvad teenindust kiitma. Võimalik on kiita teenindust, teenindajat, iseteenindust, e-teenindust.

Kuna väga heal tasemel teenus ja teenindus on iga ettevõtte südameasi, kes oma kliendist hoolib, siis märtsi kuus pöörab ka Express Post sellele suuremat tähelepanu. Express Postil on raske Hea Teeninduse kampaaniast osa võtta nii, nagu seda paljud teenindusasutused teha saavad, sest ei ole kasu toredatest siltidest meie kõnekeskuse laudadel või varahommikuste lehekandjate kottidel. Kutsume kõiki meie kliente (tellijad, otsepostituse kliendid, koostööpartnerid jne) jagama oma head teeninduskogemust Express Postis. Lisaks kiitustele ootame ka Teie ettepanekuid ning soovitusi, kuidas veelgi paremat teenindust pakkuda. Selleks on mitu võimalust:

• Helista meie klienditeenindusele telefonil (+372) 617 7717 ja edasta oma kiitus klienditeenindajale, kes selle kirja paneb.
• Kirjuta meile tellimine at expresspost dot ee. või täida tagasisidevorm meie kodulehel www.expresspost.ee/kontakt/
• Samuti saab kiituseid edastada Hea Teeninduse veebilehe kaudu http://www.heateenindus.ee

Teie kiitused ja tunnustused saame edastada oma töötajatele, et nende märtsikuu päevad oleks täis rõõmu ja teotahet.

NB! Hea teeninduse eest võib tagasisidet anda ka otse teenindajale ja seda aastaringselt.

Häid kogemusi Hea Teeninduse Kuul!
 

Kirjuta meile!

Allolev vorm on kõige kiirem viis meile edastada oma soov, mure, või lennukas idee. Loeme seda kindlasti!

* Kohustuslikud väljad