Rahulolev klient on meile parim tunnustus

Express Posti visiooniks on saada parimaks posti kojukandjaks Eestis ja olla partnerina esimene valik kirjastustele!

Sinu Express Post

Meie inimesed Print

Express Postis töötab pea 500 töötajat, kellest igaühel on kanda oma oluline roll. Meie töötajatest umbes 450 on lehekandjad, kes teostavad 6 päeva nädalas varahommikust kojukannet. Ettevõttes on kolm osakonda: müügiosakond, kojukande osakond ja tellimiskeskus, mis koosneb kõnekeskusest ja andmetöötlusest.

Müügiosakond suhtleb aktiivselt kõikide Express Posti olemasolevate ja potentsiaalsete uute klientidega, tutvustades kõiki meie teenuseid ja postitamise võimalusi. Müügiosakonna inimesed pakuvad reklaamväljaannete postitust, kirjakannet, andmebaaside haldust, kojukannet ja ka kõnekeskuse teenust. Müügiosakonnast saad kiiresti pakkumise soovitud teenusele.

Kojukande osakond toimetab 6 varahommikul nädalas (E-L) umbes 95 000 lugejani perioodiliselt ilmuvaid ajakirjandusväljaandeid. Meie kandjad kannavad Eesti suuremates linnades postkastidesse erinevaid väljaandeid, näiteks Eesti Päevaleht, Postimees, Õhtuleht ja Äripäev, Eesti Ekspress, Maalehet ja MK Estonia, Kroonika, Naisteleht, Autoleht, Eesti Naine, Loomingu raamatukogu, Õpetajate leht, jne. Lisaks veel hulk kohalikke väljaandeid. Samuti kanname erinevaid kirju ja reklaammaterjale.

Tellimiskeskus koosneb E-poest, kõnekeskusest ja andmetöötlusest.
E-poest www.tellimine.ee on võimalik tellida erinevaid perioodiliselt ilmuvaid ajakirjandusväljaandeid. E-poest tellimine on kiire, lihtne ja mugav.
Tellimiskeskuse kõnekeskuse teenindajad vastavad klientide ja tellijate pöördumistele nii telefoni kui ka e-posti teel. Teenindajad jagavad infot väljaannete kohta, aitavad vormistada tellimusi, suunavad tellitud väljaandeid ühelt aadressilt teisele, nõustavad arvete ja e-arve püsimakselepinguga seonduvates küsimustes ja aitavad kliente väljaannete kannet puudutavates küsimustes.
Tellimiskeskus pakub ettevõtetele andmebaaside haldusteenust ehk abi andmebaaside korrastamisel, haldamisel ja säilitamisel. Vastavalt kliendi soovile saame korrastatud kliendibaasist teha kiiresti erinevaid väljavõtteid ja päringuid, väljastada klientidele arveid ning meeldetuletusi ja saata uusi pakkumisi.