Soovid oma tegemistest teada anda?

Kui paljud inimesed Sinu tegemistega kursis on? 100, 1000, 10 000, 100 000? Vali number ja Express Post pakub Sulle vahendid, kuidas nende inimesteni jõuda.

Sinu Express Post

KKK Print

Tellimiskeskus veebis

Tellimiskeskuse telefon: 617 7717
e-mail: tellimine at expresspost dot ee

avatud E-R 8.00-18.00, L 8.00-13.00

Kui olen tellimuse vormistanud, siis millal see kehtima hakkab?

• Päevalehed – seitsme tööpäeva jooksul peale makse laekumist
• Nädalalehed / nädalakirjad – kahe nädala jooksul peale makse laekumist
• Kuukirjad – järgnevast kuust

Millal algab tellimus e-arve püsimakselepingu puhul ja kuidas toimub maksmine?

E-arve püsimakselepingu sõlmimisel jõustub Teie tellimus hiljemalt 7 tööpäeva pärast peale lepingu sõlmimist. Kui tellimus läheb käiku alles järgmisest kuust või veel kaugemal tulevikus, maksate ettemaksuna ühe kuu eest. Kui tellimus jõustub selle tegemisega samast kuust, koosneb esimene makse kahe kuu tasust: maksate jooksva kuu tellimuse eest ning ettemaksuna järgmise kuu eest. Kui Teie tellimus jõustus juba eelneval kuul enne esimese arve saamist, siis tasute ka selle eest ehk kokku kolme kuu eest. Edaspidi toimub tellimuse eest tasumine ettemaksuna järgneva kuu eest. Meie saadame panka e-arve ning summa läheb automaatselt Teie arvelt maha.

Mida teha, kui ajaleht/ajakiri pole postkasti jõudnud, on lõhutud või sealt puudub mõni osa?

Helistage numbril 617 7717 tööpäeviti kell 8.00-18.00 ja laupäeviti 08.00-13.00 või kirjutage aadressil tellimine at expresspost dot ee. Kui kirjutate meile, siis märkida kindlasti ära, kelle nimele väljaanne käib, väljaande nimi, aadress ja telefoninumber. Otsime probleemile lahenduse ja vastame esimesel võimalusel, aga hiljemalt kahe tööpäeva jooksul.

Mida teha, kui kolin teisele aadressile?

Soovitud väljaande ümberadresseerimiseks tuleb esitada oma soov telefoninumbril 617 7717 tööpäeviti kell 8.00-18.00 ja laupäeviti 08.00-13.00, e-mailile tellimine at expresspost dot ee või posti (kirja) teel aadressil AS Express Post Peterburi tee 34/5 11415 Tallinn). Kui kirjutate meile, siis vajame järgnevat infot: tellija nimi; väljaanne; kuupäev, millest alates soovitakse aadressi muuta ning vana ja uus aadress. Hea on lisada ka alati oma telefoninumber. Ümberadresseerimine jõustub hiljemalt 10 tööpäeva jooksul pärast vastava teate saabumist meie klienditeenindusse.

Mida teha, kui soovin oma tellimust annulleerida ja raha tagasi saada?

Soovitud väljaande annulleerimiseks tuleb esitada soov e-mailile tellimine at expresspost dot ee digiallkirjastatult või kirja teel AS Express Post, Peterburi tee 34/5 11415 Tallinn. Avalduse võib kirjutada vabas vormis. Kindlasti aga lisada korrektsed andmed: kelle nimele käib tellimus, mis väljaannet soovitakse lõpetada, aadress, telefoninumber ja a/a number. Raha kantakse tellija arvele tagasi 10 tööpäeva jooksul, peale avalduse saabumist AS Express Postile

Kuidas sõlmida e-arve püsimakselepingut?

E-arve püsimakse lepingu sõlmimine on lihtne ja mugav viis arvete tasumiseks. Püsimakselepingu sõlmimise aluseks on viitenumber. Viitenumbri alusel saab iga klient püsimakselepingu sõlmida oma internetipangas või pangakontoris. Express Post saadab igakuiselt pankadesse e-arved, mille alusel teeb pank Teie eest vajalikud ülekanded automaatselt. Peate vaid jälgima, et Teie kontol oleks õigel ajal piisavalt raha.

Kuidas e-arve püsimakselepingu puhul tellimust lõpetada?

Kõige lihtsam viis on minna internetipanka ja leping lõpetada. Aga lepingut saate lõpetada ka selle panga kontorites, kelle kaudu olete lepingu sõlminud või saadetud avalduse alusel Express Postile. Kuna e-arve püsimakseleping on ettemaksuga, siis peale lõpetamist ilmub väljaanne tellijale ka järgneval kuul.

Kui Te ei leidnud siit oma küsimusele vastust, siis palun võtta ühendust meie klienditeenundusega telefonil 617 7717 või kirjutada tellimine at expresspost dot ee ning meie klienditeenindajad on alati valmis selgitama ja vastama Teie küsimustele.