Mis uudist?

Arhiiv

Klienditeenindus 2021 pühade ajal

23.12 töötab klienditeenindus kuni kl 14.00.

24.12 ja 25.12 SULETUD.

27.12 alustab klienditeenindus alates kl 08.00.

31.12 töötab klienditeenindus kuni kl 14.00.

01.01 SULETUD.

Uudiste arhiiv 2014

Head tellijad,

Lisatud 28.04.2014

Seoses riikliku pühaga ei ilmu neljapäeval, 1. mail ükski ajakirjanduslik väljaanne ning Express Posti klienditeenindus on suletud.

Ajakiri Naised, Naisteleht ja Maaleht ilmuvad päeva varem ehk juba kolmapäeval, 30.aprillil.
Teleleht ilmub päev hiljem reedel, 2. mail.

Meie klienditeenindusega saab uuesti ühendust 2. mail kella 8-st hommikul. Tellimusi saab teha alati meie tellimiskeskkonnas www.tellimine.ee
 

Soovime ilusaid pühi!
 

Märts on Hea Teeninduse Kuu!

Lisatud 12.03.2014

Märts on traditsiooniliselt Hea Teeninduse Kuu
ja nii ka sellel aastal. Poodides, restoranides, pankades ja teistes asutustes on näha punased naerunäod, mis kutsuvad teenindust kiitma. Võimalik on kiita teenindust, teenindajat, iseteenindust, e-teenindust.

Kuna väga heal tasemel teenus ja teenindus on iga ettevõtte südameasi, kes oma kliendist hoolib, siis märtsi kuus pöörab ka Express Post sellele suuremat tähelepanu. Express Postil on raske Hea Teeninduse kampaaniast osa võtta nii, nagu seda paljud teenindusasutused teha saavad, sest ei ole kasu toredatest siltidest meie kõnekeskuse laudadel või varahommikuste lehekandjate kottidel. Kutsume kõiki meie kliente (tellijad, otsepostituse kliendid, koostööpartnerid jne) jagama oma head teeninduskogemust Express Postis. Lisaks kiitustele ootame ka Teie ettepanekuid ning soovitusi, kuidas veelgi paremat teenindust pakkuda. Selleks on mitu võimalust:

• Helista meie klienditeenindusele telefonil (+372) 617 7717 ja edasta oma kiitus klienditeenindajale, kes selle kirja paneb.
• Kirjuta meile tellimine at expresspost dot ee. või täida tagasisidevorm meie kodulehel www.expresspost.ee/kontakt/
• Samuti saab kiituseid edastada Hea Teeninduse veebilehe kaudu http://www.heateenindus.ee

Teie kiitused ja tunnustused saame edastada oma töötajatele, et nende märtsikuu päevad oleks täis rõõmu ja teotahet.

NB! Hea teeninduse eest võib tagasisidet anda ka otse teenindajale ja seda aastaringselt.

Häid kogemusi Hea Teeninduse Kuul!
 

Üleminek e-arve püsimakselepingule

Lisatud 04.03.2014

Hea tellija!

2014 veebruaris jõustusid ELi ühtsed maksetingimused (SEPA) ning sellega seoses tuli otsekorralduse asemel Eestis kasutusele e-arve püsimakseteenus. Express Post muutis novembri lõpus kehtivad otsekorralduslepingud koostöös pankadega e-arve püsimakselepinguteks. Ja alates 29.11.2013 saab Express Postis tellimiseks kasutada uut ja mugavat e-arve püsimakseteenust. Kokku muudeti 192 297 lepingut ja esimesed e-arved saadeti pankadesse 2013 detsembri kuus.

Uuele süsteemile üleminek tõi endaga kaasa päris suuri tehnilisi arendusi, mille käigus võtsime kasutusele ISO 20022 standardil põhineva failiformaadi ning pankadesse saadetavad e-arved vastavad Pangaliidus kokku lepitud Eesti e-arve standardi XML 1.11 formaadile. Kuna Express Post tegi oma süsteemides vajalikud arendused ja lahendused, saime endale juurde ka kaks uut klienti, kellel endal ei olnud mõtet nii suurt ja kallist arendust teha. Lisaks olemasolevatele klientide lepingutele on meie hallata nüüd ka A-meediagrupi ja PR Põhjaranniku püsimakselepingud.

E-arve püsimakse lepingu sõlmimine on lihtne ja mugav viis arvete tasumiseks. Püsimakselepingu sõlmimise aluseks on viitenumber. Püsimakselepingu sõlmiseks vajaliku viitenumbri saate helistades Express Posti klienditeenindusse telefonil (+372) 617 7717 või tellides läbi meie tellimiskeskkonna www.tellimine.ee, kui valite tasumise viisiks e-arve püsimakselepingu. Viitenumbri alusel saab iga klient püsimakselepingu sõlmida oma internetipangas või pangakontoris. Express Post saadab igakuiselt pankadesse e-arved, mille alusel teeb pank Teie eest vajalikud ülekanded automaatselt. Peate vaid jälgima, et Teie kontol oleks õigel ajal piisavalt raha.

Küsimuste korral annab meeleldi nõu ja abistab tellijaid meie klienditeenindus telefonil (+372) 617 7717 või e-maili teel, kui kirjutate meile aadressile tellimine at expresspost dot ee.


 

Häid lugemiselamusi soovides,
Express Post
 

Express Post toetas kahe lapse insuliinipumba ostu

Lisatud 20.01.2014

Express Post on ikka proovinud teha aasta lõpus mõne heateo ning 2013 osutus selleks läbi Tallinna Lastehaigla Toetusfondi insuliinipumpade ostu toetamine kahele lapsele.

Diabeetikute arv on Eestis iga aastaga tõusnud ning 2012. aastal ulatus see juba kuni 70 000 haigeni. Üha enam on ka lapsi, kes peavad igapäevaselt silmitsi seisma mitmete nõelatorgetega. Insuliinipumbad on abivahendid, mis võimaldavad lisaks insuliini täpsele doseerimisele glükoosi taset veres pidevalt mõõta ja jälgida. Sellised pumbad on aga väga kallid, umbes 2000€ ning kuigi osa sellest kompenseerib Eesti Haigekassa, siis omaosaluse tasumine käib paljudele peredele üle jõu.

Express Posti annetuse abil saab vajaliku insuliinipumba endale 2 last. Lapsed, kes kõige rohkem insuliinipumba ostmisel toetust vajavad, valis välja Tallinna Lastehaigla endokrinoloogia teenistuse juht dr. Einberg.

Esimene laps sai oma uue pumba kätte 15. jaanuaril Tallinna Lastehaiglas. 8-aastane tüdruk tuli uuele pumbale järgi koos emaga. Lapsel avastati diabeet 7-aastaselt. Kuna tüdruk oli piisavalt vana, õppis ta ka koheselt endale insuliini süstimise ära. Peagi aga selgus, et temale on parim lahendus insuliinipump, eriti veel seoses kooliskäimisega. Teine laps on 2-aastane pisike tüdruk, kellel avastati diabeet 2013. aasta lõpus. Nii väikeste laste puhul on isuliinipump hädavajalik, sest neil on veresuhkru taseme kõikumine päeva lõikes väga suur ja insuliinipumbaga saab manustada ka üliväikesi koguseid, mida ei saa teha süstlaga.

Tänu Express Posti annetusele on aga neil kahel tüdrukul nüüd pärsis enda insuliinipumbad, mis nende toimetulekule oma haigusega kõvasti juurde aitavad.

Märkame ja aitame!
Sinu Express Post

Ajakirjanduslike väljaannete ilmumine ja Express Posti klienditeeninduse lahtiolekuajad

Lisatud 18.12.2014

Express Posti klienditeenindus:
23. detsember on klienditeenindus avatud kuni 15:00-ni.
24-26. detsember on klienditeenindus suletud.
27. detsember on klienditeenindus avatud kuni 13:00-ni.
31. detsember on klienditeenindus avatud kuni 15:00-ni.
1. jaanuar on klienditeenindus suletud.

Klienditeenindus töötab oma tavapärastel kellaaegadel taas alates 2. jaanuarist.
Tellimiseks saab kasutada alati meie kodulehekülge www.tellimine.ee

Väljaannete ilmumine 22. detsember - 4. jaanuar:
24-26.12 ja 1.01 ei ilmu seoses pühadega ükski väljaanne.
Äripäev ilmub viimast korda 23.12 ning uuesti alles 5.01
Eesti Ekspress ilmub 22.12 ja 31.12
Maaleht ilmub 23.12 ja 31.12
Virumaa Teataja ilmub erandkorras 31.12
Pärnu Postimees ja Sakala jätavad 2.01 ilmumise vahele
MK-Estonia ilmub 27.12 ja 31.12
Kroonika ilmub 27.12 ja 2.01
Teleleht ilmub 27.12 ja 2.01
Naised ilmub 22.12 ja 2.01
Naisteleht ilmub 31.12
Pealinn/Stolitsa jätab 29.12 ilmumise vahele
Ilmumises teevad 22.12-4.01 pausi Autoleht, Kesknädal, Sirp ja Õpetajate leht
Postimees ei ilmu 2.jaanuaril!!!


Ilusat jõuluaega ja toredat uue aasta ootust!

Express Posti 2014. aasta heategevus

Lisatud 17.12.2014

2014. aastal jätkab Express Post traditsioonilise aastalõpu heategevusega, millega soovime parandada mõne lapse või võimalusel ka mitme lapse elukvaliteeti. Meie annetus on alati olnud seotud tervisega ja lastega. Nii oleme näiteks kaks viimast aastat aidanud lastele muretseda koostöös Tallinna Lastehaigla toetusfondiga insuliinipumpasid.

Seekord aitasime osta elupäästvat ravimit (Evoltra e. Clofarabine) ühele pisikesele 1-aastasele Lääne-Virumaalt pärit poisile, kes põeb lümfoblastset leukeemiat, mis ei allu tavaravile. Leukeemia mitteallumine standardravile on väga harv ja seda tuleb ette ~1 juhtum 4-5 aasta kohta. Selle ravimi hind on aga ca 10 000 eurot ning Haigekassa seda ei kompenseeri. Express Post paneb selle ravimi ostule 2500 euroga õla alla ning loodame, et koos teiste toetajate abiga laps selle ravimi ka kiiresti saab.

Ilusat jõulukuud soovides
Express Post
 

Sügis toob värvi puulehtedele, Express Post toob head uudised postkastidesse!

Lisatud 12.09.2014

Sügise algus on hea aeg peale suvepuhkust startida uue hooga ja seada sihte sügiseks-talveks ning ka juba uueks aastaks. See on suurepärane aeg oma olemasolevate klientidega suhete uuendamiseks ja uute potentsiaalsete klientide leidmiseks.

Ekspress Posti tuleb siinkohal Sulle appi, võimaldades leida Sul parima viisi oma sõnumi postitamiseks valitud sihtgrupile. Olgu see siis aadressiga või aadressita reklaam – las meie hoolitseme selle eest ning viime Su reklaami lihtsalt ja kiirelt soovitud postkastidesse.

Meie teenustega saad tutvuda siin ja kõigile küsimustele vastab meie müügimeeskond.


Edukat sügist soovides
Express Post

Head tellijad,

Lisatud 18.08.2014

Seoses pühaga ei ilmu 20. augustil ükski ajakirjanduslik väljaanne ning Express Posti klienditeenindus on suletud.

Meie klienditeenindusega saab uuesti ühendust 21. augustil kella 8-st hommikul. Tellimusi saab teha
alati meie koduleheküljel www.tellimine.ee

Muudatused ilmumistes:
Autoleht ja Eesti Ekspress ilmuvad juba 19.08.
Delovõje Vedomosti, MK Estonia ja Kesknädal  ilmuvad 21.08

Heade soovidega,
Express Post